Artėjant vasarai, pradedame galvoti apie savo kūno linijas

Smartonly.eu

Geri ir šiltesni orai visuomet gerina ir mūsų nuotaiką. Juk turbūt ne kartą pastebėjote, kad tuomet, kai ateina žiema, pablogėja mūsų nuotaika, turite mažiau energijos, esame tingesni ir ne tokie žvalūs. Todėl natūralu, kad atgimstant gamtai, kartu su ja pabundame ir mes. Ir tai neabejotinai kartojasi kiekvienais metais – juk Lietuvoje turime labai aiškiai išreikštus visus keturis metų laikus. Be abejo, nuotaikos pagerėjimas ir didesnis jaučiamas entuziazmas skatina mus daugiau laiko praleisti gryname ore, tapti aktyvesniais, daugiau bendrauti ir pramogauti, tačiau kita vertus, reikia pripažinti, kad nemaža dalis žmonių taip pat ima kompleksuoti dėl savo išvaizdos, o konkrečiau – kūno formų, kurios šaltuoju metų laiku tapo gerokai apvalesnės. Trumpiau tariant, tuomet atsiranda poreikis tobulinti savo kūną, koreguojant svorį. Žinoma, tai tikrai nėra lengva užduotis. Juk kalbame apie savo gyvenimo būdo pakeitimą ir sveikos gyvensenos propagavimą. Todėl Smartonly.eu padės šią vasarą pasitikti lengviau ir džiaugsmingiau.

  • Nesivadovaukite KMI (kūno masės indeksu). Labai dažnai pastebima, kad žmonės, kurie nėra susidūrę su sportu, sveika mityba ir apskritai – sveikos gyvensenos propagavimu, ima vadovautis KMI skaičiuoklėmis, kurios parodo ar konkretus svoris yra normalus, ar patenka į rizikos grupę. Tačiau tai yra labai abstraktūs duomenys, kurie neretai neatitinka tikrosios situacijos. O blogiausia yra tai, kad netgi dalis medikų iki šiol vadovaujasi būtent KMI, visiškai neatsižvelgdami į bendrą žmogaus išorinę būklę. Trumpiau tariant, reikėtų į save pažvelgti kritiškai ir jei matote, kad jūs turite ne vieną papildomą kilogramą, kurio jums tikrai nereikia, o KMI skaičiuoklė rodo, kad jūsų svoris yra geras, turbūt suprantate, ką turėtumėte daryti.
  • Įvertinkite savo dienotvarkę ir sudarykite planą. Turbūt net nereikia sakyti, kodėl tai yra taip svarbu kiekvienam iš mūsų. Juk jei mes turime konkrečią darbotvarkę, kuria vadovaujamės kasdien dirbdami savo darbovietėje, kodėl to paties principo neturėtume taikyti ir savo kasdieniame gyvenime? Supratę, kiek iš tikrųjų turime laisvo laiko, kokius darbus privalome atlikti ir kada turime galimybę atlikti vieną ar kitą sveikai gyvensenai propaguoti svarbų veiksmą, galime kur kas lengviau subalansuoti visą savo dieną, nepamiršdami nei sveikos bei reguliarios mitybos, nei juolab – pakankamo fizinio aktyvumo ir poilsio.
  • Turėkite daug kantrybės ir į viską žvelkite realistiškiau. Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl žmonės sustoja pusiaukelėje, yra motyvacijos trūkumas. Tuomet kyla klausimas, kodėl pritrūksta motyvacijos? Atsakymas yra akivaizdus. Žmonės nori labai greitų rezultatų, o tuomet, kai jų nesulaukia, susiduria su dilema, tęsti toliau ar sustoti ir viską mesti? Dažniausiai pasirenkamas pastarasis variantas. Todėl norint propaguoti sveiką gyvenseną ir atsikratyti nereikalingų kilogramų, pirmiausia reikėtų apsišarvoti kantrybe ir būti motyvuotiems niekuomet nesustoti. Visa tai turėtų tapti jūsų kasdienybės dalimi – ir svarbiausia, kad tai būtų nuolatinis procesas.
  • Raskite tuos pačius tikslus turinčius žmones. Turbūt jau supratote, kodėl tai yra svarbu? Taip, teisingai – tai gali suteikti jums daugiau motyvacijos. Galbūt ne kartą pastebėjote, kad tuomet, kai tam tikrus darbus darome kartu su kitais žmonėmis, jaučiame kur kas didesnę pareigą bei atsakomybę. Tai reiškia, kad norime įrodyti ne tik sau, tačiau ir kitiems žmonėms. Be to, nenorime apvilti nei savęs, nei kitų. Todėl ir sveikos gyvensenos propagavimo atžvilgiu galioja lygiai ta pati taisyklė. Jei norite, kad jūs nesukluptumėte pusiaukelėje ir visko nemestumėte, ieškokite bendraminčių.