SEO paslaugos (2)

SEO paslaugos ir SEO auditas. Kaip viskas vyksta?

Internetinės svetainės analizė.

Pradedant SEO paslaugas vienas svarbiausių darbų – SEO auditas. Siekiant užtikrinti internetinės svetainės iškėlimą į aukštas „Google“ paieškos pozicijas būtina žinoti: kokia dabartinė internetinės svetainės būklė, turinio kokybė, svetainės užkrovimo greitis ir t.t. Kokie darbai buvo atliekami praeityje ir kokia strategija buvo sugalvota. SEO paslaugos – tai kompleksinis procesas, kuriame yra daug darbų, kurie privalo būti atlikti norint pasiekti aiškius rezultatus.

Taigi, internetinės svetainės būklė ir turinio kokybė. Pasauliniai SEO specialistai rekomenduoja pirmiausia pradėti nuo internetinės svetainės sutvarkymo. Būtina peržiūrėti kaip vartotojas elgiasi puslapyje. Kokius veiksmus turi atlikti norėdamas nusipirkti produktą ar susirasti įmonės kontaktus. Marketingo pasaulyje tai vadinama – Usability. Siekiant profesionaliai atlikti analizę atliekamas A/B testing’as. Vėlgi, SEO specialistai nėra šios srities žinovai, jie tik iš bendrų žinių, gali atlikti svetainės testavimą. Norėdami gauti kokybiškas A/B testing’o paslaugas, turėtumėte kreiptis į šios srities specialistus. Lietuvoje jų yra, bet nedaug. Svetainės ar el.parduotuvės A/B testing’as reikalingas didesniems projektams. Jeigu esate vidutinio dydžio įmonės savininkas, pakaks ir SEO specialisto žinių. Usability specialistų paslaugas rekomenduotume pirkti, kuomet įmonės prekybos apimtys yra tikrai didelės. Užimate rinkos lyderių pozicijas.

SEO paslaugos (1)

Profesionalūs SEO specialistai atlikdami SEO auditą įvertina projekto tekstų kokybę, produktų pateikimą. Nuobodūs produktų aprašymai nėra gerai vertinami interneto vartotojų. Jau seniai visiems atsibodo banalio charakteristikos ar bendri patarimai. Kiekvieną dieną vartotojai darosi išrankesni, tad turite juos nustebinti. Pateikti turinį, kuris bus įdomus, naudingas, lengvai skaitomas ir tinkamai apipavidalintas. Apipavidalinimui skirkite tikrai daug dėmesio. Vien „plikas“ tekstas bus nevertinamas, kad ir kokia puiki informacija būtų pateikta. Prasidėjus naujiems metams beveik visi SEO naujienų portalai užvertė rinką straipsniais apie mūsų laukiančias tendencijas. Ateina laikas kuomet verta prisiminti „Gif’us“ ir aukštos kokybė fotografijas.

Kadangi vis daugiau interneto vartotojų naršo per išmaniuosius įrenginius, tad svetainės užkrovimo greitis yra labai svarbus. Naudokitės „Google Developers“ įrankiais, kad įvertintumėte savo projekto užkrovimo greitį. Įrankiai rodo ne tik bendrą informaciją, bet ir pateikia pasiūlymus, kaip pagerinti, ką keisti, kaip optimizuoti programavimo klaidas, paveikslėlius.

Raktažodžių analizė.

Raktažodžių parinkimas, ko gero antras svarbiausias darbas atliekant SEO paslaugas. Siekiant išsiaiškinti kokie raktiniai žodžiai yra naudingi reikia žinoti kiek jų yra ir kokios variacijos, konkurencija. Populiariausias įrankis – „Google keyword planner“. Įrankio pagalba galima operatyviai sužinoti norimų raktažodžių vidutinį užklausų kiekį per mėnesį ir siūloma paspaudimo kainą. Ką reiškia paspaudimo kaina? Tai aktualu tiems, kas naudojasi „Google Adwords“ reklamos paslaugomis. SEO specialistams, atliekant raktažodžių analizę naudinga žinoti kiek vidutiniškai mokama už vieną paspaudimą, bendrai kalbant sužinoma konkurencinė aplinka. Tokiu būdų galima įvertinti kiek sunku bus konkuruoti su organinės paieškos konkurentais. Didelis mokestis už paspaudimą rodo, kad įmonėms yra naudinga mokėti tokį mokestį, vadinasi ir organinės paieškos pozicijų išlaikymui bus skiriami dideli biudžetai.

SEO paslaugos (1)

Analizuojant ir ieškant raktinių žodžių verta naudotis ir papildomais įrankiais. Rekomenduojame išbandyti: Ubersuggest, LongTailPro, Kifinder, Rank Tracker ir kitus.

Profesionalios SEO paslaugos: konkurentų ir rinkos analizė.

Pagrindinis aspektas į ką reikia atkreipti dėmesį analizuojant SEO konkurentus: projektų kokybė, vidinis turinys ir atgalinių nuorodų tinklelis. Svetainės kokybę parodo jau minėtas turinio įvertinimas, Usability, svetainės užkrovimo greitis. Peržiūrėkite bent 20 projektų, kad suprastumėte kokie pliusai, minusai, ko trūksta jūsų svetainei. Atliekant SEO didžiausias dėmesys skiriamas atgalinių nuorodų tinklelio analizei. Kiek ir kokios kokybės backlink’ų turi SEO konkurentai. Ar galima bus sukurti analogiškas atgalines nuorodas? Kiek tai kainuos? SEO konkurentų analizei geriausia naudoti: SEO PowerSuite produktus, SEMRush, Majestic SEO, Open Site Explorer (MOZ). Ahrefs.

Patiko straipsnis? Tuomet patiks ir Bilger.lt