Skelbimai ir kiti reklamos būdai

Interneto amžius mums atnešė itin daug naujovių. Prieš keletą metų naujienų skaitymas internete aplenkė iki tol populiariausią žinių šaltinį – laikraščius. Socialiniai tinklai jau senai yra vienas populiariausių bendravimo būdų ir nuolat populiarėja ir keičiasi. Jie dar prieš dešimt metų buvo itin populiarus bendravimas forumuose bei įvairių programų pokalbių kambariuose, tai prieš kelis metus Lietuvoje jų vietą visiškai pakeitė facebookas, o pasaulyje jis konkuravo su kitais socialiniais tinklais, tokiais kaip twiteris ar vkontakte.

SkelbimaiPasikeitė ne tik žinių gavimo ar bendravimo formos. Pasikeitė ir prekių bei paslaugų reklama. Ankščiau mes apie įmonių ar individualia veikla užsiimančių asmenų veiklą sužinodavome iš lauko reklamos, televizorių, radijų ar laikraščių, tuo tarpu dabar mus internete nuolatos taranuoja reklamos.

Žinoma išmanesni interneto vartotojai žino būdų kaip apsisaugoti nuo itin įkyrių reklamų ir ieškoti reikiamos prekės ar paslaugos tik tuo metu, kai jos reikia. Būtent todėl tam tikri reklamos kanalai yra pranašesni už įkyriai į akis lendančias reklamas. Vienas iš tokių kanalų yra skelbimai internete.

Visų pirma, skelbimai už įkyrias reklamas yra pranašesni tuo, kad įkyrios reklamos stengiasi įtikinti žmogų pirkti tuo metu, kai jis apie tai net negalvoja. Jam yra rodomos žoliapjovės, o jis galbūt net neturi kiemo, kuriame galėtų pjauti žolę, arba jam per prievartą yra kišamos masažo paslaugos, kai jis jų jokiu būdu nenori.

Tuo tarpu skelbimų portalai šioje vietoje turi pranašumą, skelbimai yra patalpinti tose skiltyse, į kurias žmonės užeina ieškodami būtent tų paslaugų ar prekių, kurias ir tikisi rasti atitinkamuose tinklalapiuose ir jų kategorijose. Žinant tai, kiekvieno individualios įmonės savininkas, ar verslo liudijimo turėtojas, turėtų įsidėti savo skelbimą, bent jau į populiariausius skelbimų tinklalapius, tam, kad jo paslaugos būtų pasiekiamos visiems jų trokštantiems klientams.

Internetas išplėtė mūsų galimybes taip, kaip joks kitas įrankis iki jo. Mums tereikia išmokti išspausti iš jo visą įmanomą naudą ir mūsų verslas tuomet klestės kaip niekados iki tol neklestėjo.